Tuesday, December 1, 2009

LIFE in IPTAR..



dah berbulan2 aku kat IPTAR.. Never thought life would be enjoy like this..

During my first week: aku byk duduk ngan bebudak J-QAF.. dah terbiasa ngan org semenanjung.. lgpun as a Sarawakian myself, I shud make them feel welcome.. aku tak berapa kenal pon budak IRMZ... only the girls la yg aku kenal..

Persekitaran yang baru, orang2 yang baru.. aduhai.. terasa susah betulll... Rindu betul dengan teman2 ku di KL. Aku banyak diam jer.. bukannya pendiam.. cuma nak adjust sket dengan cara2 org kat kch.. Nanti kalau aku lebih2 orang kata aku sombong pulak..pergi kelas pun aku masih sedih lagi.. aduyai.. tah hape2 kan???.. tpi as time goes by (chewah..) I finally can adjust myself very well...

Kelas muzik.. ok la.. senang (bukan nak belagak.. tpi itu cuma basic ja).. ada few frens yang sedikit ketinggalan. aku rasa pelik dengan pengurusan diorg sini.. ada ke patut ajar teori kat tengah2 semester.. sepatutnya perlu ada kelas teori sendiri.. kesian aku tengok diorg yang merangkak-rangkat nak belajar teori.. aku ada offer nak ajar few of my frens kat kelas.. tapi selalu sibuk so, tak jadi la pulak.

kelas2 lain okla.. tiada yang sempurna.. baik dan buruk tu dtg bersilih ganti.. ada masa aku rajin.. ada masa aku teramat malas.. ada masa happy ada masa moody tak tentu pasal..

B.I.G not bad la.. teruji benar diriku... huuhuhu.. best !!!



My classmates.. semuanya sporting.. best.. suke enjoy.. I'm so glad I met them.. Luv U all !!! we

enjoyed singing, playing, laughing, teaching, eating, travelling, shopping...


1 comment:

ARROW said...

Hey Alma..all the best..